Навчання

Якими корисними соціальними навичками можна швидко придбати?

Спілкування і взаємодія з людьми-це невід’ємна частина нашого життя, як мовиться, хочеш жити – умій крутитися, тому переходимо до нашого першого пункту: зоровий контакт.

1. Зоровий контакт

Під час спілкування намагайтеся дивитися людині між очей – більшості людей не зручно підтримувати зоровий контакт, а це ідеальний замінник. Просто дивіться на проміжки між очима і людина буде думати, що ви підтримуєте зоровий контакт.

2. Приходьте раніше.

Це мій трюк номер один. Якщо вам потрібно викликати до себе інтерес на якому-небудь заході, то це буде корисним. За рахунок того, що ви прийшли на захід раніше, у вас є унікальна можливість поспілкуватися з кожним. Якщо захід значних масштабів, то до його початку ви можете познайомитися і поспілкуватися з порядку 10-15 людьми, по підсумку, після спілкування з якими у них створиться помилкове відчуття вашого з ними знайомства, яким можна спокійно користуватися, особливо, якщо ви “один” на цьому заході.

3. Вимкніть телефон.

Це завжди викликає повагу, особливо, якщо ви робите це під час розмови з ким-небудь, а якщо ще й вибачитися, то результат вас приємно здивує. Це показує, що ви дійсно цінуєте людини.

4. Вдихніть перед тим, як відповідати на що-небудь.

Створіть собі звичку вдихати, перш ніж відповідати. Не перебивайте інших людей, якщо хтось вже щось розповідає, оскільки це показує вашу неповагу, навіть якщо і немає у вас такого умислу, а також демонструє всім вашу самооцінку, яка, у тих, хто постійно перебиває, як правило, трохи завищена. Дочекайтеся секундою паузи, вдихніть і починайте.

5. Подумайте, перш ніж говорити щось публічно.

Іноді ми помічаємо деякі неприємні речі в наших друзях, знайомих і іноді ми говоримо про це вголос. Мовляв ось, Сергію, ти можеш перестати гризти свої нігті? І всю цю ситуацію спробуйте уявити, наприклад, у черзі до лікаря. Це дуже неправильно по відношенню до людини, можна навіть сказати, що це підло. Утримайтеся від публічної критики, почекайте, поки ви з людиною залишитеся наодинці, а там вже і скажіть про те, що викликало у вас неприємні емоції. І не важливо що це за людина – ваш син або підлеглий, це непрофесійно і ні до чого доброго не призведе.

6. Не бійтеся робити компліменти.

Адже це так просто і легко – робити компліменти, але, як показує практика, для людей з нашим менталітетом це проблема. Днями я зробив офіціантці комплімент, сказав що вона відмінно справляється зі своєю роботою. Спробуйте уявити собі здивування на її обличчі, перш ніж вона сказала, що я перший чоловік, який похвалив її за 5 місяців роботи.

7. Звертайтеся до людей по імені.

Це робить вас особливим, якщо ви називаєте людей за їх повного власного імені, та ще й вимовляєте його правильно. Вам буде потрібно всього кілька секунд, щоб запам’ятати повне ім’я кого-небудь, так що не хвилюйтеся. Це є особливо важливим при знайомстві з яким-небудь новим людиною, не важливо – колега по роботі чи просто новий гість в компанії. Коли ви звертаєтеся до людини по імені, то ви автоматично володієте його до себе. Зрозуміло, все це повинно звучати в дружній ноті, а не гордовитої. Та й до того ж, звертаючись кілька разів до нового людині по імені, ви без праці запам’ятайте його ім’я, головне без фанатизму.